petak, 12. studenoga 2010.

Najdrazi praznici

Svake godine najdrazi praznici su mi oni zimski. Najbolji su mi jer onda se mogu skijati i raditi gluposti. 
Ljetne volim isto ali su mi dosadni jer je prevruce. Prosli su cak bili i dobri jer je kod mene bio Luka. Cijeli smo dan skakali i radili gluposti. Skakali smo sa stijene visoke 10 metara i njega je bilo pomalo strah. Kada smo dolazili camcem govorio je kako je to mala stijena i da on ide prvi. Kada smo dosli gore stao je na rub i gledao uplaseno dolje. Rekao je da idem ja prvi. Ja sam bez problema skocio. Nije mi bio problem  jer sam skakao tu i prije. Pepeo sam se ponovno gore, a on je jos uvijek stajao tamo. Cekali smo 10 minuta, a onda mi je prekipilo. Gurnuo sam ga rukom sa stijene. On je pao i zavrsio u moru. Nije mu bilo nista, i skakali smo cijeli taj dan.

1 komentar: